XAU/USD Berundur Selepas Menguji $2,200, Mana Arah Tuju USD?

XAU/USD Berundur Selepas Menguji $2,200, Mana Arah Tuju USD?

2024-03-27 • Dikemaskini

Emas melonjak awal pada hari Selasa, menolak XAU/USD kepada $2,200.03. Pasangan itu berundur pada awal sesi Amerika dan kini didagangkan di sekitar pembukaan hariannya di rantau $2,170 di tengah-tengah pemulihan luas Dolar AS. Greenback mengekalkan nada lemah sepanjang separuh pertama hari itu tetapi mengubah haluan berikutan pengeluaran data makroekonomi Amerika Syarikat (AS) bercampur. AS menerbitkan yang meningkat 1.4% pada Februari, lebih baik daripada 1.3% yang dijangkakan dan membalikkan kemerosotan 6.9% sebelumnya. Selain itu, Indeks Keyakinan Pengguna Lembaga Persidangan menurun lagi pada Mac kepada 104.7 daripada 104.8 yang disemak menurun pada bulan Februari. Anggaran Februari dahulu ialah 106.7, bacaan terendah dalam empat bulan. Laporan itu menunjukkan bahawa sub-indeks Jangkaan, yang mengukur prospek jangka pendek pengguna untuk pendapatan, perniagaan dan keadaan pasaran buruh, turun dengan ketara kepada 73.8. Bacaan di bawah 80 menunjukkan peningkatan jangkaan kemelesetan akan datang. Akhirnya, Indeks Pengilangan Richmond Fed merosot kepada -11 pada bulan Mac daripada -5 pada bulan sebelumnya.

Analisis Teknikal (USDCAD)

USDCADH4.png

Pasangan mata wang USDCAD pada hari ini di lihat dalam perjalanan menuju Sokongan terdekat 1.35390-1.35260 Dan setelah itu ia dijangka akan membuat kenaikan untuk mencari Rintangan terdekat 1.35770. Jika harga berjaya menembusi Rintangan tersebut maka harga akan membuat kenaikan lagi untuk menguji Rintangan seterusnya berada di 1.36130.

TRADE BERSAMA FBS

Serupa

Berita terkini

Deposit dengan sistem pembayaran tempatan anda

Notis pengumpulan data

FBS menyimpan rekod data anda untuk mengoperasikan laman web ini. Dengan menekan butang "Terima", anda menyetujui Polisi Privasi kami.

Callback

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Tukar nombor

Permohonan anda telah diterima

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Permohonan panggil balik seterusnya untuk nombor telefon ini
boleh dilakukan dalam dalam

Jika anda mempunyai isu yang perlu disegerakan, sila hubungi kami menerusi
Live Chat

Masalah dalaman. Sila cuba sebentar lagi

Jangan bazir masa anda – pantau bagaimana NFP mempengaruhi dolar AS dan kaut keuntungan!

Anda sedang menggunakan pelayar web yang versinya sudah lapuk.

Kemaskini kepada versi terkini atau cuba pelayar lain untuk penggunaan yang lebih selamat, selesa dan produktif.

Safari Chrome Firefox Opera